7 kwi 2011

W modnych kolorach

Inspirację do tego naszyjnika znalazłam w kilku sklepach z ciuchami, gdzie w kolekcjach dominowała podobna kolorystyka.
Wełnę w kolorze miodowym, rudym i granatowym połączyłam z kosteczkami z ceramiki i rzeźbionym ręcznie koralikiem z kości w odcieniach kremu. Do tego dobrałam fasetowaną oponkę agatu, żółty koralik z naszyjnika po mojej babci, drewniany koralik przywieziony z Litwy, kulkę trawionego agatu oraz płaską przekładkę również z kości. Całość zawiesiłam na brązowym, woskowanym sznurku, a zapięcie to drewniany, podłużny guzik. Długość naszyjnika 66 cm z możliwością regulacji. Cena: 50zł

3 komentarze:

  1. Какие цвета! Очень интересно!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z piękniejszych, jeśli nie najpiękniejszy filcowy naszyjnik jaki widziałam! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum