2 sty 2010

Na specjalne zamówienie

Kolekcja broszek powstała na specjalne zamówienie Pani Agnieszki, która reprezentuje sklep i pracownię artystyczną Vena z Gdyni. 5 stycznia sklep przenosi swoją siedzibę z ulicy Żwirki i Wigury w Gdyni na główną ulicę miasta - Świętojańską 97. Pani Agnieszka szukała nowych artystów, których prace zostałyby wystawione na uroczystym otwarciu nowego punktu.

Broszki zostały wykonane z filcowych krążków i ażurów. Do każdej broszki dobrałam pasujący guzik z mojej kolekcji vintage. Podobne broszki można zamawiać pisząc na maila lub gg.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do nowego sklepu w Gdyni, a Pani Agnieszce życzę udanego otwarcia!






















18 komentarzy:

  1. Piękne broszki! Świetna kompozycja i połączenie kolorów. Aż chce się mieć :) Najbardziej mnie jednak zachwycają guzikowe kotki gdzieś w poprzednich pracach! Cud miód malina. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne
    te z listkiem to moje faworytki :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. są przepiękne, trudno byłoby mi wybrać najpiękniejszą!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!!!! Droga JoAsiu!!! gratuluję kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu,fantastyczne wzory.Tyle kolorów.Sama nie wiem które sa najlepsze.Chyba te z dodatkiem żółtych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne broszki!świetne kolorki i dodatki!niezwykłe prace...Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz że uwielbiam i zachwycam się Twoimi broszkami. Tym razem też mi się b.podobają: piękne te z ażurowymi wzorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje ! ;) te z listkami asymetryczną są the best, pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej FANTASTYCZNA JEST TWOJA BIŻU !!!
    Muszę się przyznać, że pierwszy raz taką widziałam !!! Naprawdę super !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Dziewczyny! Fajnie, że się Wam podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe podejście do tworzywa. Urzekły mnie Twoje broszki, w niedalekiej przyszłości pewnie zamówię dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Roma! Fajnie, że wpadłaś. Miło mi, że podobają Ci się broszki. Zapraszam zatem na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne są:) pierwsze pięć najbardziej wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ohhhhhhhhhh jakie one są cudne ... każda bez wyjątku ... nie dziwię się, że to ty zostałaś zaproszona do współpracy - robisz kapitalne rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cacuszka :)...jestem z Gdyni, więc przejdę się do Sklepu Vena, żeby popatrzeć na Pani wyroby z bliska, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam!

    W sobotę byłam w Venie. Oczywiście... broszki czarują swoim urokiem :-)))) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A WJAKIEJ CENIE JEDNA?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam!
    W sprawie broszek proszę pisać na maila (podany w lewym górnym rogu).
    Pozdrawiam!
    J.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum