7 kwi 2010

Wymianka z Moniką


Ten kto ma dzieci na pewno spotkał się z blogiem Moniki Klejman "W poMyskowym świecie", albo z jej wytwórnią przytulanek "Skanutek". Monika to niezwykle kreatywna mama, która ma głowę pełną fantastycznych pomysłów na to, jak twórczo spedzać czas z dziećmi. Swoimi pomysłami chętnie dzieli się na blogu, a w Skanutku prezentuje niezwykłe przytulanki.
Miałam to szczęście, że Monika zgodziła sie na wymiankę:)
Zrobiłam dla niej naszyjnik w podanych przez nią kolorach. Składa sie ze śliwkowych, filcowych kamyczków, żółtych agatów, jaspisu, pirytu, muszli szarej i koralików szklanych. Całość spina duży guzik z masy perłowej.
Monika natomiast wykonała dla mnie mięciutkie, kolorowe literki z naszytymi aplikacjami z filcu. Literki tworzą imię Paweł. Można je albo postawić, albo zawiesić, albo też stworzyć z nich osobną konstrukcję czy zwierzaka.
Polecam serdecznie poMyskowego bloga!
Pozdrawiam Cię Moniko!



2 komentarze:

  1. Wspaniałe są te Twoje korale, takie radosne, zawsze się uśmiecham jak na nie patrze:)) A literki super pomysł, znam nawet taką jedną mamę co szyje(właśnie szyje) swoim dzieciom mebelki dla lalek :) Kreatywne mamuśki jeee... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie znałam tego bloga i tej kreatywnej mamy a bardzo mi się podoba ! Będę zaglądać do Moniki :-)
    Super wymiankę miałyście :-)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum