25 sty 2011

Dla Moniki


Po raz kolejny Monika zamówiła u mnie naszyjnik, który wykonałam dla niej jeszcze w tamtym roku. Kule z czekoladowego filcu pięknie wyeksponowały zieloną i turkusową ceramikę. Bardzo lubię takie połączenia, gdzie miękka i matowa wełna staje się tłem dla gładkiej i błyszczącej ceramiki. Zapięcie jest miedziane, a całość wisi na grubym rzemieniu.

Nowe prace w toku! Będą i naszyjniki, i kolczyki. Czekam tylko na odpowiednie światło za oknem, żeby zrobić im zdjęcia.
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających!

12 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów i materiałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam takie połączenia filcu z ceramiką. Te kolorki mnie urzekły!!! (a ja niby nie lubie brązów i zieleni unikam hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ulubione kolorki! Pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermoso trabajo, tus combinaciones de materiales son excelentes,un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak przepięknie prezentuje się na szyji:) Dziękuję Joasiu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra :) To igiełką czy na mokro jest?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie łączysz faktury i kolory - szacunek i podziw!! Pozdrawiam, N

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziewczyny!
    Floro - też kiedyś nie znosiłam brązów ale z czasem się przekonałam. Za to zielenie zawsze i w każdej postaci;)
    Kasiu - to igiełką, tak jak wszystkie pozostałe filcaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, rzeczywiście kolory są świetnie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twoją asymetrię :)
    piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie połączyłaś kolory.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum