26 mar 2011

Bliźniacze



PIERWSZA NIEDOSTĘPNA

Tym razem wykonałam dwie prawie identyczne bransoletki. Wykorzystałam w nich miedziany łańcuszek, koraliki szklane, aksamitkę i satynową wstążkę oraz agat. Jeden jest w kolorach turkusowo-kremowo-fioletowym, drugi śliwkowy z białymi paskami. Przy zapięciu dynda zawieszka z ażurowych, miedzianych koralików. Długość bransoletek 18 cm z możliwością przedłużenia.
Do każdej z bransoletek dołączę parę kolczyków do kompletu. Kolczyki wykonane są z koralików szklanych i ażurowych miedzianych. Długość bez zawieszek 3,5 cm. Cena kompletu: 45zł

8 komentarzy:

  1. Очень красиво! Волшебные цвета!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne agaty i pięknie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie łączysz kolorki - podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie klimaty ^^ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię połączenie zieleni i amarantu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz bardzo ładne, czyste zdjęcia. Ciekawe projekty. Zapraszam też na http://moje-kolczyki.eu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum