16 sie 2011

Bead Soup Blog Party

Bead Soup Blog Party wpisało się na stałe w mój kalendarz. Już po raz trzeci wezmę udział w zabawie, którą dwa razy do roku organizuje Lori Anderson.
Lori łączy w pary miłośników koralików z całego świata, którzy wymieniają się zestawem zapięcie + zawieszka + pasujące koraliki. Z tego co otrzymają w przesyłce oraz dodając coś od siebie, mają wykonać biżuteryjne cacko;)
W tej odsłonie moją partnerką została Courtney Breul. Na zdjęciu powyżej mała zajawka tego co jej wysłałam. 17 września nastąpi wielka odsłona wszystkich prac. Tym razem do odwiedzenia będzie ponad 360 blogów! Zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Neilii, nic się nie martw. Następna zabawa już w lutym:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. umieram z ciekawości :o)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intrygująca zabawa...świetny pomysł...zapewne wyczarujesz coś pięknego...czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też chętnie wzięłabym udział. Ale zajrzałam tu, żeby poinformować Cię, że przyznałam Ci wyróżnienie (www.masosolnie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. I can't wait to see what you two make!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli skomentujesz moje prace :)

archiwum